TRÄFFADE ULRICA UNDER KASTANJEN...

juni 29, 2018




Idag träffade jag den här fina begåvade tjejen som jag lärde känna när jag var på bloggmingel i Örebro för en dryg månad sedan. Ulrica heter hon och bloggar på Från tekopp till bergstopp. Hon är grym på foto och allt möjligt annat och jag har fått med mig ovärderliga tips från vår dejt idag. Så tacksam över att hon delar med sig av sin erfarenhet och kunskap.

Vi vandrade runt lite i Gamla Stans gränder, fotade, pratade och fikade och jag testade allt möjligt som jag inte har haft koll på sen tidigare. Nu är det bara att öva, öva öva och åter öva... och jag får också jobba mer med mitt tålamod för jag vill ju vara världsbäst direkt utan att behöva träna. Typiskt mig...

Härliga timmar med en härlig tjej!











Nu är vi precis hemkomna efter att ha ätit middag på en tapasrestaurang på Rörstrandsgatan tillsammans med Loa, hans päron och Johannes. Härligt med en spontan fredagsmiddag på stan! Nu ska det packas för i morgon flyger jag ner till Gotland igen för att köra Almedalsveckan innan jag checkar ut för några veckors semester. 

Vi ses på ön!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Vad mysigt ! Hon är grym på foto men du tar också jättefina bilder! Dessa var superfina! Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är sååå duktig! Tack så mycket för fina ord Pernilla :-). Ha en jättefin sommar. Kramar från ett soligt Gotland //Tina

      Radera

Subscribe