JAG FIRAR IN HELGEN PÅ BALKONGEN...

juni 15, 2018




Men hur skönt var inte det här då... att få komma hem och slå sig ner på balkongen och bli serverad ett glas iskall rosé av min fina P. I kväll ska vi bara hänga här hemma. Vi har köpt lite god mat och ska bara varva ner lite. Det är visst något slags mästerskap som pågår har jag förstått och då är det visst viktigt att ha nära till en TV...





 Nu är det inte så långt kvar till semestern. Ett par jobbveckor kvar på Arlanda med ett avbrott för jobb i Visby ett par dagar och midsommarfirande. Därefter är det jobb i Visby under Almedalsveckan och sen mina vänner så packar jag ihop och tar ledigt några veckor. Vi har en del roliga saker inbokade under ledigheten redan men det är ju verkligen en avvägning det där att få till lite lagom med aktiviteter så att man också hinner känna att man är ledig.

Men nu ska jag njuta av den här fredagskvällen och hoppas att ni också får möjlighet att göra det vart ni nu än befinner er.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe