SAKNAR REDAN...

augusti 30, 2017



Även om det är varmt och skönt här hemma i Sverige just nu så är ju sommaren förbi och det är någon slags förhöst som jag brukar kalla det. Längtar tillbaka till vackra Antibes och är inte alls sugen på att kasta mig in i vardagen igen. 




Älskar ju sol, bad och vajande palmer...




För att inte tala om alla vackra små gränder i området där vi bodde. Jag smäller av så fint...




Vår lilla gränd...




Vår lilla balkong där vi suttit och druckit rosé när eftermiddagarna övergått till kväll...




En lyxig båt skulle man ju inte tacka nej till om någon slängde en efter mig...




Och stan är full med vackra konstverk överallt.




Till slut fanns det ingen återvändo, det var bara att packa ihop, checka in och sätta sig på planet hem över bergen igen. Mäktiga vyer!

Idag har jag verkligen haft måndag hela dagen så det känns ju extra bra när man inser att det redan är onsdag. Skönt att mjukstarta med tre jobbdagar den här veckan. I fredags tyckte jag att jag hade så bra koll på läget men idag har jag tappat all kontroll. Rivstartade med en chefsintroduktion på fm, ledningsgruppsmöte hela em och en sprängfylld mailbox som bara ligger där och väntar. Jag vet vad jag har att göra i morgon.

I morgon ska jag också sladda förbi lill-fisen Loa som jag längtar så mycket efter nu. Jag kommer att pussa sönder honom känns det som. Sen är det bara att gå hem och packa om väskan för i helgen blir det en tripp ner till Gotland. 

Ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe