FINFIN PRESENT FRÅN BARNEN...

augusti 13, 2017



Den här fina lådan fick jag i födelsedagspresent från de stora barnen i familjen. Vin och tillbehör från Mas de la Dame i Frankrike där de var på semester under ett par veckor under sommaren. En jättebra present som jag uppskattar så mycket! Dessa ska vi njuta av till god mat någon kväll framöver. Tack älskade fina ungar 💕




Idag promenerade vi ner på stan för att titta på en cykel till P. Jag är inte helt förtjust i det här cykelprojektet måste jag säga. Jag tycker att man som cyklist lever farligt här i Stockholm. Trafiken är så himla hetsig och det är lätt hänt att man som cyklist råkar illa ut. Jag har sett några "Hövdingar" som har lösts ut på gatorna här runt omkring den senaste tiden. Jag inser att jag kommer att få jobba lite med mitt katastroftänk för en cykel blev det som nu står här nere i cykelstället på vår gård. 

Jag köpte ett par nya walk-skor. Har jobbat med att ändra matvanorna i veckan som gick och att gå till och från jobbet. Nästa steg är att komma igång med power walks igen och då var ett par nya skor ett måste eftersom mina gamla gått sönder. I helgen har jag spårat ur lite; kunde inte låta bli att äta upp det sista i ostbågspåsen och det som fanns kvar i bilpåsen som jag köpte förra helgen på färjan tillbaka från Gotland. Men det är ändå bra jobbat tycker jag att jag inte mofsat i mig den under veckan som gick, eller hur?

Ha en fortsatt fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe