KVÄLLSHÄNG I ANTIBES...

augusti 31, 2017



Vill man äta riktigt god mat med vidunderlig utsikt då ska man äta här på Les Vieux Murs. Riktigt god mat och bra service men ni måste boka bord för det går inte att bara sladda förbi spontant precis. Det var här vi åt vår jubileumsmiddag; han och jag... mannen som jag skrattar och gråter tillsammans med, mannen som är min bästa vän här i livet och som får mig att känna mig så trygg och älskad så att inget i hela världen skulle kunna rubba vår kärlek och det vi har. I 10 år har vi hängt ihop nu; HAN OCH JAG 💗




Är man mer inriktad på goda drinkar då ska man besöka det här stället... Bar à manger eller Café Brun.





Sååå nu lämnar vi Antibes och fokuserar på en helg på Gotland. Det är ju inte så illa det heller...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe