EN EPISK KVÄLL...

juli 23, 2017



Här tillbringade vi gårdagskvällen tillsammans med våra fina vänner M & L. Så roligt att vi bor typ grannar både i Stockholm och här på ön. Kvällen var magisk; en lite duo som lirade härlig musik, vänner, sol, glad personal, rosé, goda hamburgare och en solnedgång... det behövs inte mer än så. Surflogiet har blivit vårt favoritställe; de har också ett ekologiskt tänk rakt igenom och det gillar vi!




Sen dök det upp fler vänner...


... och som vi skrattade :-)!!!



Kvällen avslutades med spabad hemma hos vännerna och lyckliga gick vi sen stigen hem mitt i natten hem till oss! 

Idag har det inte varit någon vanlig dag för idag är det nämligen min födelsedag. Jag har blivit uppvaktad och ompysslad av min älskade P. Frukost från bageriet, lunch på stranden och nu sitter jag här med ett glas skumpa och njuter. 

Jag har det så oförskämt bra!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe