EN AMPEL TILL BALKONGEN...

juli 02, 2017



Den här har jag spanat på ett tag men aldrig riktigt kommit till skott att köpa men igår blev det av. 89 kr på Clas Ohlson. Som hittat, så jag slog till och köpte två. Inte för att jag vet vart jag ska hänga den andra men det löser sig säkert. 

Det börjar bli mysigt på vår balkong. Synd bara att det har varit så kallt om kvällarna så att man helst inte har velat hänga där men det ska väl vända förr eller senare. Nu väntar vi bara på att vår bänk till balkongen ska bli klar också. Snickaren har det lite snärjigt och har vi tur så blir den klar nästa vecka men det vågar jag inte hoppas på.




Redan söndag... och efter en mysig fredagskväll med fina vänner så tog vi en tur ner på stan igår. Ett par inköpta shoppingkassar och en cavalunch blev den dagens aktivitet. Idag skulle jag ta en sväng i butikerna här runt om kring där vi bor; Odenplan och S:t Eriksplan men tji fick jag... alla butiker som alltid har öppet veckan runt har ju stängt på helgerna nu i sommar. Är ju lite ovan med det eftersom det är tvärtom i Visby; där öppnar det ju upp allt möjligt så här års.

Vädret idag blev så mycket bättre idag än vad det såg ut. Det är varmt och skönt och solen tittar fram mest hela tiden. Vi skulle ju ha kunnat gjort en utflykt men det är tyvärr lite sent för det nu. Det får bli lite pyssel här hemma i stället.

Ha en fortsatt fin sommarsöndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe