VÅRPROMENAD I HAGAPARKEN...

mars 26, 2017



Men vad säger vi om den här dagen då! Så varmt; kring 15° och strålande sol. Så underbart! Vi promenerade till Hagaparken och strosade sen runt där i det sköna vädret ett par timmar. Det är så många år sedan som jag var där senast så jag har bara vaga minnen av hur det såg ut... eller snarare, jag minns att jag har varit där men kände inte igen mig; det ligger nog närmare sanningen.




Det finns så otroligt mycket att upptäcka här i Stockholm; ställen som vi inte har prioriterat att besöka när vi bara varit uppe öven en helg. Vi får klura på vad som blir nästa utflyktsmål... Waxholm kanske?

I kväll ser jag fram emot att solen kommer att vara uppe en timme längre och nu känns inte sommaren så himla långt bort helt plötsligt. Det blir lite speciellt för mig att inte kunna vara i Tofta på helgerna under våren på samma sätt som tidigare. Hittills har det gått bra men det kommer att kännas nu när våren kommit. För att inte tala om försommaren... det vill jag helst inte tänka på... Tur att jag ändå har ett par bokade resor till Gotland att se fram emot i alla fall.

Nu ska jag njuta vidare av att vi kan ha balkongdörrarna öppna här hemma och att det ännu är några timmar kvar av denna sköna söndag.

KRAM!  

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Alltid lika fina bilder! Förstår vad du menar med att man inte prioriterar att hitta nya ställen när man bara är uppe en helg och oftast en del planerat då;) Känner igen det, och vi kommer ju visserligen vara mest uppe i helgerna, men nu är man ju mer fri och måste ju inte springa och shoppa varje gång:)) Ha det gott! Ska se om det här fungerar nu! Kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Jessica! Vi ser fram emot att ni kommer upp hit då och då :-)! Precis, nu drar man sig nästan för att shoppa loss för det finns så mycket annat roligt att göra. Ja men det fungerade ju alldeles utmärkt men jag håller med om att det inte är alldeles glasklart hur man kommenterar. Kramar!

      Radera

Subscribe