HAND STUDY...

mars 18, 2017



Den här skapelsen köpte vi tidigt i höstas när vi flyttade in i vår lägenhet. Den har fått flytta runt lite här hemma men nu tror jag att den har hittat sin plats i vårt sovrumsfönster. Så länge som den fått stå där har den inte fått stå någon annanstans. Jag såg att den fanns med på bild i dagens bilaga från Aftonbladet "Härligt hemma" och man hittar den på Posh Living.

Speciell men snygg!




Apropå händer så har jag varit på nagelsalongen idag och fixat till naglarna. Det är så skönt att få dem fixade och slippa mecka med dem själv. Det tar så mycket tid och det är så värt de där kronorna det kostar. Lite lyx måste man få unna sig, eller hur! Och jag lyxar vidare för fullt nu här i eftermiddag; jag har en hel hög med magasin som väntar på mig. Ett glas rött ska jag nog också unna mig ta mig tusan... 

Ha en härlig lördag ni också ;-)!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe