THERE´S A NEW SHERIFF IN TOWN...

mars 09, 2017



Såja... nu stå den där... vår nya kolsyremaskin. Den kommer att vara sheriffen i köket hos oss och jag som inte dricker vatten utan bubblor är i himmelen nu. Bara det där att slippa bära hem alla dessa bubbelvattenflaskor var och varannan dag är ju så lyxigt. De är ju så tunga. Snygg är den ju också och jag vill tro att vi relativt snabbt kommer att tjäna in de där stålarna vi har lagt på den här apparaten.




Den här veckan har det som vanligt varit mest fokus på jobb och jag somnar ff gott på kvällarna ha ha :-). Nu börjar jag få lite koll på hur saker och ting funkar på nya jobbet men det är så paradoxalt; ju mer jag känner att jag får koll så inser jag hur mycket jag har att lära mig om den nya organisationen och om hur allting funkar. Intressant är det i alla fall. 

 I går kväll pausade jag faktiskt det nya jobbet för att träffa min förra chef och en av mina gamla kollegor för en middag på stan. Kul med en update åt båda håll! Vid sådana tillfällen får man ju en liten släng av "hemlängtan"...  trots att jobb-bytet känns helt rätt.

Näää nu är det dags att runda av. I morgon kommer Ps tjejer hit upp till oss och vi har ju en del roligheter på gång. Mello... here we come!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe