STOCKHOLMSFREDAG...

september 30, 2016



Det blir en Stockholmsfredag på riktigt i kväll; fredagsbukett från Hötorget, ett glas vitt på Melanders under tiden vi funderade ut vad vi skulle ta med oss hem till middag och sen en liten tur in på Systembolaget som ligger på vår gata för att köpa något gott att dricka till maten.

Man kan faktiskt ha det sämre!





Min fredag startade verkligen upp på ett fantastiskt sätt. Jag var inbjuden på ett frukostseminarium där Måns Möller föreläste om hur man når sina mål. Jag hade lite funderingar kring hur han som är komiker skulle få till något seriöst av det här men satan i gatan vad han var bra! Så roligt, så känslosamt och så träffsäkert. Jag älskar Måns Möller! Efter min man förstås... Han fick ihop det på ett väldigt fint sätt. Skratt och tårar ligger verkligen nära varandra blev jag påmind om idag.

Nu ska vi packa upp vår Melanderkasse och ha en härlig Stockholmsfredag. 

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe