JA MEN JAG PACKAR VÄL LITE IGEN DÅ...

september 07, 2016



Dags att packa resväskan igen efter en vecka på ön för i morgon efter jobbet är det dags att åka hem till Stockholm igen. Just nu är jag sååå trött på att packa och jag har så dålig koll på vart jag har alla mina grejer. Dessutom har jag har börjat slarva när jag packar också. Den här vändan glömde jag till exempel min kamera så det har inte blivit något fotande alls den här veckan. Å andra sidan så har jag varit riktigt risig i flera dagar och inte orkat göra något alls på kvällarna. Vaknade med huvudvärk i fredags och sen har den suttit där som ett skruvstäd runt huvudet. I går när jag kom hem från jobbet tryckte jag i mig två pannkakor sen gick jag och la mig och sov i ett sträck från 18.30 till i morse. Känner mig bättre idag men när man har haft huvudvärk så länge så får man ju ont i hela kroppen till slut. Hoppas att det vänder...

Ser fram emot att vi ska få bo in oss i Stockholm nu; få upp några tavlor och bestämma oss för vad vi behöver komplettera med i möbelväg. På önskelistan står bland annat en tv-bänk, hyllor till allrummet och en garderobslösning till hallen. Sen är det piffet kvar... det allra roligaste :-).

Nää nu måste jag packa det sista.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe