NU KAN VI DAMMA TJUSIGT...

september 02, 2016



Den här fina dammvippan hittade jag på Habitat häromdagen. Vi har haft en färgglad rackare i plast tidigare som ingen direkt blev glad av så nu slog jag till med en mer estetisk variant som passar lite bättre in i lägenheten. Jag har dock inte invigt den än. Det får bli när vi kommer hem. Hem ja ... just nu säger jag hem till både Stockholm och Gotland. Att säga hem till Gotland känns definitivt mer självklart än att säga hem till Stockholm men det kommer säkert att suddas ut med tiden. Känns i alla fall väldigt bra att ha ett "hemma" i Stockholm också.




Nu var den här jobbveckan över och nu ser jag fram emot en lugn och skön helg. Det är en sån galen kontrast att pendla mellan att vara i en storstad med puls, trafik, folk, tunnelbana, spårvagnar, tåg, restauranger och flodtrucks i vartenda gathörn till att helt plötsligt vara på lugna sköna Gotland. Jag älskar de här skiftningarna. Det känns rätt det här!

Nu doftar det fantastiskt gott ifrån köket. P lagar högrevsburgare så jag måste avrunda och njuta av att bli serverad middag inom kort.

Ha en underbar fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe