NYA DYNOR FRÅN KLINTEGÅRDEN...

augusti 02, 2015



Äntligen är de på plats; dynorna till bänkarna på uteplatsen som vi beställt hos Klintegården i Klintehamn. Vi har tidigare haft lammskinn att sitta på men det blir lite för hårt och när vi hittade dessa dynor så slog vi till. Typiskt nog så fanns det inte tillräckligt många dynor hemma så vi har fått vänta på dem ett tag men de var värda att vänta på. Känns bra!

Om ni är i Klintehamn så tycker jag att ni skall titta införbi Klintegården. Finfina grejer, jättetrevlig ägare (som för övrigt är från Shetlandsöarna så man får träna lite på engelskan) och de har också ett mysigt café. 




Nu börjar det dra ihop sig big time… i morgon bitti smäller det. Då skall vi gå upp tidigt och åka in till Visby och börja jobba igen. Känns helt overkligt och konstigt efter flera veckor här ute på landet för vi har ju bara åkt in till Visby när det har varit absolut nödvändigt. Känns trist att det är slut på semestern nu men vi har en massa roligheter att se fram emot i veckan som kommer och det är ju inte så att det känns jobbigt att börja jobba i sig för jag gillar verkligen mitt jobb men det är ju det här med att jag måste gå upp tidigt på morgnarna igen. Jag hatar verkligen att behöva gå upp när klockan/mobilen ringer… jag vill gå och lägga mig när jag själv vill på kvällen och gå upp när jag vaknar och inte styras av en dygnsrytm som inte passar mig. Jag är en B-människa med allt vad det innebär men det är bara att bita ihop och mentalt ställa in sig på att det är så här det skall vara nu några månader framöver. 

Nu är det som sagt dags att Zzzzz….

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe