HEMMA...

augusti 11, 2015



Nu börjar vi få ordning på grejerna här hemma även om jag fortfarande har en kartong kvar att packa upp. Två säckar med kläder har jag också kvar och en bonus med att hyra ut över sommaren är att man får rensa ut garderoben en gång om året och att alla skåp, garderober och alla andra utrymmen får sig en genomgång. Förr städade man inför jul. Nu för tiden städar man inför Almedalsveckan. Tiderna förändras :-).




Vilka härliga dagar vi har nu. Så vackert väder men nu har jag kommit i gång ordentligt på jobbet så jag grämer mig inte längre över att semestern är slut och att vi missade det fina vädret. Man blir ju så glad när man kliver ut genom dörren och solen skiner. Love it!

Något som inte skiner är mitt sommarslitna hår. Iuuu vad det ser ut nu men i morgon skall det få bli ett besök hos fina frissan Linda som skall få fräscha upp det lite. Skall bli så skönt. Sista dagarna innan frissabesök är alltid värst, eller hur?

Nu är det också slut på de kontinentala vanorna med rosé i solen på kvällskvisten för nu blir det en mugg the och soffmys på kvällarna framöver i stället. Sensommaren närmar sig...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe