LITE NYTT...

augusti 28, 2015



Häromdagen var jag ju vid Eva (som du hittar HÄR ) och gjorde några små inköp. Vi har länge letat efter salt och pepparkar och helt plötsligt hittade jag dem. Av bara farten så hängde några ljuslyktor med hem också. De är transparenta och de ger ett otroligt vackert sken.




Och här har de fått sin plats, i hörnet i köket.

Då var den här jobbveckan slut och vi har rundat av det hela här hemma och firat (lite i förskott, för egentligen är det i morgon) dagen då vi; jag och min P bestämde oss för att nu är det vi… för alltid! Och det kommer att vara vi för alltid, det känner jag mig så säker på och det känns så tryggt och fint. Han är min och jag är lika mycket hans och jag skulle vara ingenting utan honom; bara en liten fis i rymden men han får mig att känna att jag sitter där högt uppe på piedestalen och är den vackraste och finaste av alla, alla dagar i veckan. Han är så fin min P. Den finaste!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe