FINFINA PRESENTEN FRÅN BARNEN...

juli 21, 2015



Visst är den fin, klockan jag fick av barnen i födelsedagspresent! Nu över sommaren kommer den att få hänga här i stugan men när vi flyttar in till Visby igen så kommer den så klart att få följa med hem. Den kommer att passa så himla bra in där. Barnen har verkligen koll på vad jag gillar. Älskade ungar :-)!

När jag skulle sätta upp klockan så var jag så ivrig så jag halkade på diskbänken, gjorde någon slags snurr så att jag trillade baklänges rakt ner i diskhon. Det måste ha sett hur roligt ut som helst men det kunde ha gått hur galet som helst. Nu klarade jag mig lyckligtvis undan med en uppskrapad underarm och en ömmande handled. Jag är så vansinnigt klumpig av mig. Helt hopplös faktiskt!




Idag är det ett sådant där trist väder igen… Det här måste vara den sämsta sommaren vädermässigt ever… Efter att elektrikern varit här på fm och satt upp några lampor med fast installation till oss så tog vi Volvon (som vi lyckligtvis fick tillbaka i går) för en liten tripp till "Ladan" i Hemse… eller på Hemse som man säger här på ön. Det blev dock inga fynd idag vilket var bra för plånboken ha ha :-).

Nu skall jag kura lite här i soffan med en bok innan det är dags att laga lite mat.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe