FINASTE UNDERLÄGGET...

april 27, 2015



Jag vet att jag förmodligen är sist på det här köpet men nu har jag sneglat på detta New Yorkunderlägg så himla länge och idag slog jag till. Så jäkla snyggt är det! Nu kan vi slänga i alla fall ett av våra fula korkunderlägg från IKEA. Skall vi nu ställa fram en gryta på bordet så skall den i alla fall få stå på något tjusigt!




Har ägnat denna regniga måndag åt jobb och en shoppingrunda. Det är dags att fixa till både det ena och det andra ute på landet så idag har det bland annat inhandlats nya tyger till altanen, en ny vaxduk i linne och nya sängkappor. I kväll skall vi beställa tv-bänkar från IKEA som skall få fungera som förvaring till våra kläder. Det är nämligen den enda möbeln som får plats under snedtaket uppe på sovloftet men jag tror att det kommer att bli hur bra som helst. Ser fram emot att få lite ordning på loftet.

Nu har jag umgåtts med Parneviks en stund och nu finns det verkligen ingen återvändo; fakturorna måste fram och betalas. Tråkigaste uppgiften på hela månaden, eller hur?

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe