DAGENS LOPPISFYND...

april 26, 2015



Den här tjusiga elefanten hittade jag på en loppis idag när vi egentligen var på jakt efter pinnstolar till landet. Visst är den fin; en sådan där pryl som man blir riktigt glad av :-).  Det bara kryllar av loppisar här på ön och chansen att göra fynd är stor. För stor… Jag skulle vilja ha fler timmar på dygnet så att jag kan få fixa med allt det där som jag parkerar på ¨vänt¨ till bättre tider. Jag har exempelvis en plan för väggen i sovrummet men jag tror att den planen får mogna till sig lite till. Nu är det bara några veckor kvar tills vi flyttar ut till landet och det kan ju vara roligare att verkställa planen efter sommaren när vi flyttar in till Visby igen.




Då är vi på plats här inne i stan igen och tusan vad snabbt den här helgen försvann. När vi kom hem så var jag faktiskt rätt duktig och tog mig ut i spåret och sprang några km. Det är väl pluspoäng om något på en söndag för en latmask som jag. Nu har vi kollat runt lite i frysen om vi inte hade något där till middagen så att vi slipper att åka och handla och vad hittade vi väl där; en bit oxfilé! Det får bli belöningen för att jag varit så duktig idag.

Hoppas att ni har en fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe