ETT NYTT McDONALD´S I STAN...

april 14, 2015



I kväll var vi bara tre till middagen så då fick det bli ett premiärbesök på nya McDonald´s. Här i Visby har vi nu två McDonald´s och ett MAX. Ingen av dem för högsta betyg av mig men McDonald´s vinner matchen mellan de två för att de har den godaste hamburgaren och deras Chicken McNuggets är strået vassare. Däremot har Max mycket godare strips eftersom de är mycket krispigare och att de har Mozzarellasticks i sitt standardutbud.

På nya McDonald´s har de Drive in och beställning via automater som vi testade för första gången när vi var i Hamburg för ett par år sedan. Skönt att slippa stå i kö. Nytt, rent och snyggt var det i lokalerna också. Alltid ett plus.

En annan sak; är det bara jag som reflekterat över att det känns som att Big Machamburgarna blivit mindre?




Nu har jag avverkat ett avsnitt av de där tokiga Hollywoodfruarna. Så vansinnigt underhållande. Finns de verkligen på riktigt?! Nu står valet mellan att fixa en kopp the eller avsluta den här dagen. Är så trött efter en lång jobbdag och jag sitter här och gäspar och gäspar så käken nästan går ur led.

Nu väntar två utbildningsdagar innan det är dags för mig att checka ut för att fira bröllopsdag med den finaste av män. Längtar!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe