MITT SÄLLSKAP I KVÄLL...

mars 02, 2015



Efter jobb och träning så skall jag nu med gott samvete sjunka ner i mitt soffhörn med en bok och ett magasin. En bit choklad skall jag också unna mig minsann :-). För er som gillar att läsa böcker med fokus på relationer så kan jag tipsa om Louise Boije af Gennäs trilogi där man får följa ett kompisgäng under x antal år. Det här är den tredje och sista delen. De två första heter "Högre än alla himlar" och "Blå Koral". Och den sista "Folk av en främmande stam". Läs!

Idag har det varit en bra måndag. Måndagar brukar inte vara min favoritdag precis och det har inte hänt något speciellt idag som gör att just den här måndagen sticker ut mer än någon annan måndag men det kanske är vårljuset som påverkar mig positivt och att jag tog mig över träningströskeln igen idag. Det fanns liksom inga ursäkter; det var fint väder, jag mådde bra och var inte trött och jag hade inget speciellt att göra. Dessutom hade jag inte nyttjat min friskvårdstimme på jobbet på länge så det var bara att ge sig i väg.

Hoppas att ni har haft en lika bra måndag som jag har haft!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe