BJUDEN PÅ LUNCH...

mars 24, 2015



Den här härliga lunchen blev jag bjuden på av min P idag; grillspett på Beyrouth. De är ju så galet goda och det var så mycket mat så att jag i princip rullade över S:t Hansplan tillbaka till jobbet när jag var klar. 

Och såserna/rörorna, vad säger vi om dom då… Yummie Yummie!




Har precis kommit hem från mitt allra sista föräldramöte. Känns så konstigt att stänga igen den dörren efter alla år. Undrar hur många det har blivit under åren; tre barn från det att de började dagis tills de går ut gymnasiet. Det blir en och annan gång det… När Vendela tar studenten i början på juni så har jag tre vuxna barn. En svindlande tanke som jag har lite svårt att ta till mig. Det måste ju innebära att jag är… hmm... gammal nu… Jag tycker att det har varit underbart att få följa deras resa från barntiden in i vuxenvärlden och jag är så stolt över att de är så fina. Mina älskade ungar!

Då är det snart dags att avrunda denna soliga tisdag.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe