RÖD ROS = KÄRLEK

februari 15, 2015



Visst är den vacker; kärleksblomman nummer 1! De står där på vårt köksbord och är så himla fina, och ser ni att solens strålar också letar sig in i vårt kök? En liten förkänning av våren tyckte jag att man fick idag när man kikade ut genom fönstret och såg solen men när vi tog en promenad så var det inte mycket vår över det hela. Blåsigt, kallt och ruggigt. Men snart så kommer den, den efterlängtade våren...




Idag har varit en sån där dag som man hela tiden blir påmind om vad man gjorde kvällen innan :-). Härligt och roligt var det hemma hos J&E och sent blev det också vilket jag minsann har känt av idag. Trots tröttheten så tycker jag ändå att vi har varit rätt duktiga idag. P har målat ett av barnens rum och jag har städat huset. Inte dåligt på en söndag, dagen efter en bättre lördagskväll.

Nu är det dags att börja förbereda kvällens middag. Ugnsbakad rostbiff med palsternackspuré och med någon god sås till stod på önskelistan för kvällen. Sen blir det "Skyfall". Bästa Bondfilmen ever tycker jag!

Ha en skön söndagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe