HÄR SITTER JAG OCH BLOGGAR...

februari 18, 2015



Här håller jag oftast till när jag bloggar; vid matplatsen i köket. Den där soffhörnan vi fixade till för ett par år sedan har vi verkligen aldrig ångrat. Det är supermysigt att hänga där och man kan samlas många kring bordet när det är "kalas" av olika slag :-). När vi orkar ta tag i det skall vi korta av bordet på ena sidan så att vi kan få in ett par snygga klappstolar vid sidan mot fönstret. Det är aningen för stort idag. Vi har också en plan för själva bordsskivan men vi måste landa ner lite till i det innan vi bestämmer oss. 




 Just nu har vi fullt upp med pyssel i Philippas rum. Textilmattan är ju inlagd sedan tidigare, målningen är klar och fondtapeten skall upp så fort vi får tillgång lite dagsljus igen. I går efter jobbet var jag och Philippa runt en sväng på stan och tittade ut lite snygga inredningsprylar till rummet så det börjar äntligen ta form. Nu har vi en till liten dam här hemma som börjar bli lite otålig och också vill få sitt rum fixat. Någonting säger mig att det mesta av inredningen i hennes rum kommer att bestå av hästdetaljer ha ha :-).

Nu skall vi bege oss hem och fira min fina systerdotter som fyller 19 år idag. Hurra Hurra Hurra för dig Isabella!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe