SOMMARENS MOROTSSKÖRD...

augusti 15, 2014




Ja vad säger vi om det här då ha ha… Ja inte räcker de till någon större middag precis. Vi som ändå fixat och donat så mycket med det där landet i år och köpt gödsel och allt. Man kan ju inte vara bra på allt och att odla i trädgårdslandet verkar uppenbarligen inte vara min grej. Men vi har i alla fått sallad, dill, gräslök och EN liten vitlök i år. Och rabarbern får vi inte glömma, men å andra sidan så kan man nog inte misslyckas med rabarber...




Men det här med bloggandet, det är nog i alla fall min grej tror jag. Jag tycker ju att det är galet roligt och de senaste dagarna har jag fått några mail från några av er som är inne på bloggen och TACK TACK TACK för alla era fina ord! Att få positiv återkoppling mår man ju så himla bra av och jag uppskattar verkligen det och er jättemycket! Ni vet vilka ni är. En stor jättekram till er för att ni tagit er tid och skrivit några rader till mig och en stor kram till er alla andra som också tittar in här.

Nu är grillen tänd här ute på landet och nu skall vi njuta av det sista av sommaren. Ha en härlig fredagskväll alla ni!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe