NU SKALL VI SKILJAS, JAG OCH MIN PH...

augusti 24, 2014



Nu har min kompis PH-lampan legat i den så kallade "slussen" hur länge som helst. "Slussen" är ett utrymme i vårt förråd där möbler, prylar, kläder mm får ligga till sig under typ ett år så att vi kan få känna efter om vi kan skiljas åt eller om föremålet i fråga skall få en andra chans. Min PH-lampa har följt med mig i vått och torrt i drygt 10 år och det är inte utan ett visst mått av ångest jag nu bestämt mig för att det är dags att separera. Det har funnits mycket kärlek oss emellan.. mellan mig och min PH… men nu finns bara vänskap kvar, vi är mer som syskon numer, jag och min PH, och det kan man ju inte bygga ett förhållande på.

Inom kort kommer min PH att hamna på Blocket och det kommer att göra lite ont… eller rättare sagt mycket ont men det finns ingen plats för PH i mitt liv framöver och då är det dags att klippa banden.




Nu skall vi hitta någon annan slags belysningslösning i vårt kök och det är inte helt enkelt. Det kommer att bli en hel del googlande framöver.

I´ll miss you!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe