EN AV FAVORITERNA...

maj 16, 2013



Idag åt jag och mina arbetskamrater lunch på ett av mina absoluta favoritställen; Crêperiet. De har underbart goda galetter och det är ett underbart mysigt ställe. Har ni vägarna förbi så måste ni sladda införbi och testa något av allt gott på menyn.




Skön stil inne i restaurangen.












Min absoluta favorit är en variant med bacon- och vitlök. Som tur var hade jag inga möten under eftermiddagen ha ha...  




Måste bara ta med den här bilden också som jag knäppte på vägen hem från jobbet idag. Det är en härlig tid just nu och det känns som om alla njuter extra mycket av den här våren - som nästan på en gång övergick i försommar - eftersom det var en extremt lång vinter i år. Nu är Visbys hamn på väg att fyllas med segelbåtar och det är full aktivitet vid hamninloppet. Värmen kom till ön idag också. Underbart!!


Idag och i kväll har vi verkligen varit effektiva jag och P. Kontakt med rörmokaren och segelduksmakaren är tagna, inköp av mat inför helgen och städning "light" är fixad. Vi har också hunnit med en löptur och nu har vi ätit räkor och tagit ett glas vin. En riktigt bra torsdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe