BESÖK...

maj 29, 2013



I kväll när jag var ute i Tofta för att vattna trädgårdslandet så började det prassla bland löven alldeles bredvid mig. Först blev jag livrädd för jag trodde att det var en orm men det var en liten kotte som tittade fram och den brydde inte alls sig om att jag var precis intill. Antingen var den döv, att den inte hörde mig, eller så var den helt enkelt totalt orädd. 




Sakta men säkert så tar altanen form. Nu är det bara en sektion räcke kvar och en ny trappa som skall fixas innan den kan målas och piffas. Det skall bli så skönt att få den klar. 




Idag kom också mitt senaste inköp, ett fynd från Creative Lounge. Jag gillar Plain Vanillas tunikor och särskilt de med lite bling bling på :) Det blir nog premiär för den i helgen för då är det en hel del roligheter på gång.

Nu väntar lite sömn. Är så trött och känner mig halvhängig. Känner mig lite olustig i halsen och har en huvudvärk som ligger och lurar. Dessutom har jag en sömnskuld att beta av. Hoppas på lite magi nu och att jag vaknar upp pigg och alert i morgon bitti.

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe