Första inlägget!

april 17, 2013

Det här är mitt allra första inlägg på min blogg! Här kan ni; familj, släkt och vänner som bor utspridda i och utanför Sverige, och som vill hålla er uppdaterade på vad som händer, följa mig och familjen.

"Skall DU blogga?!!" var den spontana reaktionen från delar av familjen när jag berättade om mina planer. Jag måste medge att det här är rätt läskigt samtidigt som det är spännande. Det här är definitivt utanför min comfort zone men jag har bestämt mig för att alltid prova på det jag känner för att göra så jag testar. Det kommer att visa sig om det här är min grej eller inte. En sak vet jag i alla fall, jag kommer att ångra mig om jag inte testar. Det är ju inte förenat med livsfara om man säger så...

Jag har precis kommit tillbaka till stan efter ett härligt bröllopsfirande med den finaste av män, nämligen min! Vi checkade ut från jobbet igår vid lunchtid och åkte ut till Toftastugan med massor av god mat och dryck i bagaget; Sushi, räkor, oxfilé, bubbel och favoritvinet. Lyxigt och härligt att kunna ta ledigt och fira en vanlig vardag. En superhärlig bröllopsdag blev det! Kan inte bli annat med den här mannen som jag har lyckan att få leva ihop med.

Idag blev det tillslut fint väder och vi har suttit ute på altanen i solen. Underbart! Som vi har väntat på det här. Det var kanske sista gången vi satt på altanen eftersom snickaren räknar med att dra igång bygget med den nya altanen som delvis kommer att vara under tak i slutet på veckan. Skall bli så skönt att få lite större ytor och slippa rusa in med alla grejer när det börjar regna. Längtar efter sommaren nu!

(Foto: Agneta Larsson)











Ha en fortsatt fin kväll! Jag tror att vi kommer att ses snart igen :)

Kramar!


You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe