PÅ VÅR BALKONG...

mars 03, 2018



Se så mycket snö vi har på vår balkong. Det är ju vackert och ljust med snö men nu tycker jag faktiskt att det räcker. Jag längtar efter vår, värme och sol och att kunna ha på mig vilka skor jag vill när jag går ut och inte alltid behöva ha snövänliga boots som inte passar till vissa byxor som jag skulle vilja ha på mig. Våren komsi komsi...




Igår hade vi alla barnen här på Chicken Thaimiddag för att fira lite födelsedagar både i efterskott och förskott och ett försenat Alla hjärtans dag. Vi saknade Vendela, Joakim och Linda tyvärr men det var ändå en så mysig kväll som det alltid blir när vi ses. Jag älskar min familj så mycket så att det nästan gör ont...

Idag flyger Ps tjejer tillbaka till ön efter några dagar med sportlovsmys. De har fått egentid med sin pappa och har avhandlat allt från MoS till Naturhistoriska och Hovstallet. Nu ska de visst ut en sväng till på stan innan det är dags att sätta sig i en taxi ut till Bromma. Men vi ses snart igen. Nu har vi några resor ner till Gotland planerade vilket känns så bra! Jag åker också ner och jobbar i ett par dagar nu i veckan som kommer. Då ska jag göra ett nytt försök att hälsa på min syster. Förra gången fick jag ju ställa in för att jag blev sjuk... vilket jag iof ff är men jag är i alla fall väldigt mycket piggare än vad jag var då.

Ha en underbar vinterlördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe