EN KVÄLL I GAMLA STAN...

mars 22, 2018



I går kväll hamnade jag här med en kompis; på en mysig krog på Österlånggatan. Jättegod mat och ett glas gott vin till så det här stället kan jag verkligen rekommendera. Tapas, tacos, sallad, äggrätter kött och fisk och lite annat smått och gott finns på menyn så det finns något för alla. Hit går jag gärna igen.

Att få snacka bort några timmar med en fin vän är ju inte heller så tokigt en kväll mitt i veckan.




Så småningom vandrade jag hemåt igen genom Gamla Stans gränder och vad mysigt det är alltså. Att vingla omkring på kullerstenarna påminner ju också om "hemma" (läs Visby).

Nu ska jag rassla på med tacomiddagen. Johannes är på ingång så i kväll har vi förmånen att få umgås med honom. Mysigt att ha honom så nära.

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe