BLIVIT FIRAD MED BLOMMOR...

januari 05, 2018



Se här vad min fina man kom hem med idag för att fira att jag nu jobbat sista dagen på Karolinskas HR-avdelning och nu ska börja på ett nytt jobb i nästa vecka. En vacker bukett liljor; ännu en av mina favoriter. 

Märklig känsla det där att glädjas åt något nytt samtidigt som det är sorgligt och vemodigt att lämna en arbetsplats med fina kollegor. Har ju så svårt för avsked och blir så extremt vemodig så fort det är dags att säga hej då till någon eller något. Tur att det finns sociala medier så att vi på ett enkelt sätt kan hålla kontakten framöver.

Det var med både tunga och lätta steg jag gick från jobbet idag vid lunchtid efter att ha packat ihop det sista och lämnat in dator, telefon, badge och allt annat som varit "mitt" i jobbet. Kluvet...




Men nu ska jag ladda om och se fram emot allt nytt som väntar runt hörnet och vad kan då inte passa bättre än en kväll med den man älskar på vår favoritrestaurang Surfers! 

Ha en fin trettondagsafton!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe