BELÖNINGEN EFTER EN PW...

januari 07, 2018




Efter att ha gått en PW på drygt åtta km sladdade vi införbi Lillebrors bageri på Rörstrandsgatan och köpte med oss färska bullar till eftermiddagsfikat. Alltså deras bullar... kanske dyrast i stan men hur goda... Vi tyckte i alla fall att vi var värda dem så nu sitter vi här framför brasan och tinar upp för det var inte direkt någon värme ute idag även om solen tittade fram då och då. Det blåste förskräckligt snålt nere vid Hornsbergs Strand...






Nu har jag tre lediga dagar framför mig och som jag ser fram emot dem. Några grejer har jag inplanerat men prio 1 är i alla fall att fylla på min garderob. Jag har haft en sådan otur med mina kläder den senaste tiden. Jag har lyckats fått fläckar som inte gått bort, hål både här och där och en del har jag helt enkelt slitit ut. Det får bli fokus på att köpa kläder som jag kan ha på jobbet men jag skulle också behöva hitta ett par sköna mjukisar att ha på sig här hemma när jag "tryser" omkring. Har fått små hintar från P att det kanske är dags och i ärlighetens namn så kan jag hålla med honom. De jag har idag har fläckar som inte går bort, hål, lite hit och dit och ett antal noppror på det... jag ni hör... det är dags.

Ha en fortsatt skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe