MEN SÅDÄRJA...

oktober 12, 2017



Här hamnade vi lite spontant efter en ofrivillig tripp ut till Bromma Blocks i ruskväder. Det är så himla typiskt mig att snöa in på ett plagg eller en pryl som bara finns i en annan ände av stan och det här fallet så handlade det om en oemotståndlig top med rosa fåglar som bara fanns i ett ex. kvar på just Bromma Blocks. Så med stor övertalningsförmåga så lyckades jag få med mig P på den lilla utflykten via tunnelbana till Alvik och tvärbanan vidare till Bromma i ett riktigt busväder.

På vägen hem sladdade vi förbi den här lilla krogen och åt lite tapas innan vi vände hemåt.




Åhhh det här vinet... så gott!

Ja då är det snart fredag igen. Jag tycker att det har varit en bra vecka med lagom mycket jobb. Precis som det ska vara. I går kväll hade jag en mysig kväll på stan med en fin vän och i morgon kväll är vi hembjudna på middag till vänner. Sen kommer det att bli soffläge hela helgen. Jag ska tända en brasa, frossa i magasin och läsa ut 732-sidorsboken. En riktig slapparhelg ska det bli!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe