GRÅTT OCH MURRIGT...

oktober 23, 2017



Titta, nu har nästan alla vackra löv fallit till marken. Vad fort det gick... och jag som hade tänkt att vi skulle få njuta lite mer av det sprakande höstfyrverkeriet. Några blåsiga dagar och sen var det finito. Vår söndagspromenad på Kungsholmen var också en ruggig historia tycker jag. Det blåste snålt, en sådan där vind som kryper in överallt och som gör att man nästan blir lite småsur. Hur som helst så var det trots allt skönt att få komma ut och få lite luft.




Nu har jag jobbat, ätit och parkerat mig i soffan för nu väntar jag in Bachelor... En timmes flykt från vardagen där jag kan få frossa i relationer och vilka turer saker och ting kan ta. Sa jag att jag jobbar med HR :-). Det är så många serier och program som dragit igång nu så jag blir nästan utbränd av att hålla ordning på allt ha ha :-). 

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe