VI ÄR FRAMME NU...

juni 22, 2017



Så ja... nu har vi landat in på ön och stängt hemmakontoret! Solen tittar fram, det är nästan vindstilla och det är så där magisk ljuvligt som det bara kan vara en kväll i juni. Vi sippar på ett glas rosé och ser fram en helg med familj och vänner. Midsommarafton firar vi med barnen och deras pappa (min ex-man alltså) hemma hos honom och hans sambo. På eftermiddagen går vi självklart ner till fiskeläget till det traditionella midsommarfirandet som jag varit på sen jag var liten. Underbar tradition och det är så roligt att att mina barn nu är så stora att de väljer att komma ner hit till ön och även fira midsommar i Gnisvärd där de också alltid varit sen de var små.

Tycker det är så skönt att vi kan ha den här typen av relation trots skilsmässor och nya partners. Det är inte självklart alls för många. Barnen uppskattar det så otroligt mycket, det uttrycker de ofta. Det är fint!




Min fina mamma har, som hon brukar alla år, plockat ett stort fång med blåeld. Så vackra och ett måste på midsommar, eller hur! Guld värt! Och nu är det dags att tända grillen. Älskar att vara här på ön den här årstiden och nu ska jag bara njuta så mycket jag bara kan av allt.

Ha en underbar midsommar!!!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe