NU ANDAS JAG GOTLANDSLUFT IGEN...

april 28, 2017



Igår efter jobbet packade jag stora väskan och reste över till ön. Jag längtade verkligen efter att få komma ner hit igen och det är ju faktiskt drygt tre månader sen jag var här senast. Så skönt att vara här och det skönaste av allt är att vi nu fått en diskmaskin installerad. Jiiiipppie!!!

Idag har jag haft hemmakontor och när jobbdagen gick mot sitt slut kom mina päron förbi och fikade. Mysigt att få träffa dem igen. I kväll blir det grill... som jag längtar efter det, och i morgon ska vi fira Lilly som fyller 12 år. Men det blir bara ett litet firande just i morgon; firandet med övriga nära och kära får vi ta lite längre fram. Under eftermiddagen kommer vänner på fika och sen på söndag ska vi fira Valborg med min syster och hennes familj.





Så skönt att kunna öppna upp dörren och släppa in lite frisk luft och känna värmen från solen. Man får passa på för i morgon ska det tydligen regna och blåsa galet mycket. Den vill inte komma till oss... värmen. 

Nää nu ska jag ta ett glas vin och vänta in övriga familjen som är på ingång.

Ha en riktgt skön fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe