HÖGREVSBURGARE PÅ BLACK...

augusti 08, 2016



Idag på lunchen hamnade vi på Black som ligger precis innanför Söderport i Visby. Den här street-foodkrogen är en avknoppning av Guldkaggen i Burgsvik och här åt vi varsin supergod burgare. Jag veeeeeet, jag har blivit helt galen i burgare och när det vankas högrevsburgare så är jag inte svårövertalad direkt. Brödet till burgaren kommer från Tofta Strandbageri... bara en sån sak! Och den rostade sötpotatisen... Oh my!

Jag är också helt galet förtjust i såna här små hak och det extra roligt att det händer något på Södertorg som tidigare har varit så tyst och övergivet. Numer finns det tre bra krogar där; Black, Bistro Torget och Pinchos. Det är bra!




Något som också är bra är att vi under förmiddagen la ut annonser på Blocket på grejer som vi ville sälja... och vi har sålt i princip allt vi la ut! Det enda som är kvar är ett skåp som vi har en spekulant till och som kommer och kikar på det under morgondagen. Om hon inte tar det så har vi en lång väntelista av intresserade så det känns rätt safe. Jag har haft fullt upp med alla samtal, sms och mail och att möta köpare idag så jag har inte hunnit med så mycket annat. Men vi ligger ff bra till planeringsmässigt. Dessutom har vi fått lite mer yta nu när en del stora grejer är borta.

Nu skall jag lägga ut lite mer grejer till försäljning. Bring me the money!!!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe