VISBY RUSTAR FÖR ADVENT...

november 26, 2015



Så här mysigt har vi det i Visby nu när det börjar närma sig advent. Känns bra att det händer något nu för nu är det mörkt och murrigt alltså. De två sista veckorna i november… det måste vara de mörkaste veckorna på hela året, eller hur? Så här såg det ut i kväll när jag gick hem från jobbet och det blir man ju inte ledsen av direkt… tvärtom, det ger en lite energi så här i slutet på november.




Den här veckan har det annars inte hänt speciellt mycket. Bara vanlig vardag… Jag gillar vanlig vardag men den här veckan har min P varit på resande fot och då blir det lätt lite trist om det inte finns något inplanerat. Jag har ändå kollat på The Bachelor och Bonde söker fru och allt annat sådant där som man kan fördriva tiden med när man vill försvinna i i ytlighetens värld men när jag inte har P här hemma så blir det lätt trist.

Men nu är det snart helg och en massa roliga aktiviteter väntar. Det blir allt annat än trist.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe