INTE RIKTIGT ÄN...

november 10, 2015



Vi brukar inte vara så principfasta i vår familj men att smutta på årgångsglöggen innan första advent, det finns inte på världskartan. Den står där på bänken och flörtar med oss men än är det någon vecka kvar. I år är jag på jakt efter ett nytt glöggset men tyvärr så har jag inte hittat det jag letar efter än. Jag vet inte ens vad jag letar efter så det är en rejäl uppförsbacke nu och tiden den bara springer iväg. Något i glas skall det vara i alla fall, så mycket vet jag.

Apropå att springa iväg så har jag faktiskt hoppat i löparskorna i kväll och tagit en sväng. Det blev mest powerwalk men några sträckor löpning hit och dit blev det i alla fall. Det har varit dåligt med motion den senaste tiden men nu skall jag banne mig komma igång igen. Jag mår ju så mycket bättre när jag tränar och nu har jag jag uttömt alla ursäkter som jag kunnat komma på. Bara att bita ihop!

Nu är det dags för "The Bachelor". Jag är är helt beroende och jag kan verkligen inte sluta titta på det. Misstänker att jag inte är den enda som är fast :-).

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe