PÅ JAKT...

september 30, 2015



Är på jakt efter något som vi kan lägga grönsaker och en massa annat gott i men fasen vad svårt det är att hitta något snyggt som passar in. Det blir ju inte enklare av att jag inte har en aning om vad det skall vara för något men jag litar på att jag förr eller senare kommer att springa på den perfekta korgen/fatet eller vad som nu kan passa. Tills dess får tårtfatet duga. Det funkar!




Har precis sjunkit ner i mitt soffhörn framför en brasa efter att ha tagit en sväng ut till landet för att vattna lite blommor. Älskade lilla pärla, vår lilla oas där vi kan få andas ut när vardagen blir lite för hektisk. Fast vi har andats ut rätt bra i kväll också. En charkbricka och ett glas rött kändes helt perfekt denna härliga onsdagskväll.

Nu pågår det visst en fotbollsmatch på tv men jag är nog den mest ointresserade av alla vad gäller sport. I kväll inför att matchen som skulle starta upp säger jag till P "Åhhh vilken fin nationalsång det här landet har, den påminner om Aldrig skall jag sluta älska dig med Jonas Gardell" varpå jag får till svar att "Det är ingen nationalsång, det är Malmö FFs egen sång". Jag bjuder på den…

Heja Malmö FF!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe