AFTER BEACH...

juli 08, 2014



Nu när man känner att Kallis inte längre riktigt känns hemma (av någon konstig anledning som jag inte riktigt vill kännas vid) så får man hänga på Tofta After Beach i stället och är det någon vecka man skall vara här så är det just den här veckan då "Adams Family" spelar. Ett av Gotlands bästa band just nu. Ja men ta fram ett par saxofoner och blås lite så är mitt hjärta fångat… De är så galet musikaliska och ödmjuka i sin framtoning. Massor av stjärnor till Adams Family och en extra stjärna får trummisen Adam av mig!




Vi har tillbringat ännu en dag i solen på stranden och vet ni, jag har badat! Eller badat kanske var att ta i … jag har doppat mig, med betoning på doppat mig. Fyyy vad kallt det var men ljuvligt när det väl var över. 

Nu är det dags att tända grillen igen. Oxfilén ligger i marinad och väntar på oss och jag nyper mig i armen gång på gång. Är det här verkligen sant?! Vilken sommar!!!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe