PUSTAR UT...

februari 03, 2018



Just nu har jag ett stort behov av att pusta ut och vart gör man det bäst... jo på den underbaraste platsen på jorden; på landet på Gotland. Det här stället har en förmåga att få mig att varva ned på nolltid. Tre veckor har passerat på nya jobbet och det har varit härliga dagar. Så mycket intressant att ta in och jag suger åt mig av allt. Inte så konstigt att jag är hur trött som helst på kvällar och helger. Reste ner till ön efter jobbet i onsdags, har jobbat på Visby Airport tors-fre och nu njuter vi av lugnet här ute i Tofta. 

Och vilken dag vi fick idag. Solen har kämpat sig fram genom molnen och när vi gick längs havet så kände jag att den faktiskt värmde på ryggen. En lite teaser fick vi där... snart vår...





Där bakom viken skymtar Gnisvärds fiskeläge...




Nu är det dags för mig att börja fixa något till eftermiddagsfikat. P och Lilly är en sväng in till stan för att handla till middagen och jag har lovat att fixa en paj. Bäst att sätta fart...

Ha en underbar lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe