Ä.N.T.L.I.G.E.N...

maj 01, 2017



Till slut så kom den där dagen då man kunde sitta ute på altanen i solen och fika. Som jag har längtat efter det. På eftermiddagen idag så blev det riktigt varmt och skönt i solen i lä och då passade jag på. Det finns få saker som slår den första vårfikan på altanen, eller hur!




Nu är vi tillbaka hemma i Stockholm igen efter några ljuvliga dagar på Gotland. Jag uppskattar verkligen ön så mycket mer nu när jag inte bor där på samma sätt. Vi hade också en mysig Valborgsmässoafton med min syster och hennes man och det är så annorlunda nu när barnen blivit stora. Alla var ute på vift. Det är bara Lilly som än så länge är lite för liten för att bege sig ut på äventyr så hon fick hänga med oss. En kväll med god mat och prat! Framåt natten tog vi en taxi ut till Tofta igen.

Nu kickar vi igång maj och hoppas på att solen stannar kvar och att värmen kommer på riktgt.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe