DEN ENVISASTE AV FÖRKYLNINGAR...

februari 24, 2017



Sista dagen på mina lediga veckor börjar gå mot sitt slut och sista veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Förkylningen som jag trodde skulle ge med sig direkt efter helgen hänger sig envist kvar och vill inte släppa sitt grepp. Det har mest blivit vila och kurera för mig den här veckan så lite blåst känner jag mig faktiskt. Den här chansen att få vara ledig mellan två jobb kommer liksom inte tillbaka. Men, det finns värre saker här i världen så det är bara att lägga det här till arkivet och njuta av helgen som kommer. 

Några nya blommor i "Daggen" och upp på tå bara.




I går hade jag min fina vän Maud här på besök och hon piggade upp mig med färglada tulpaner. Hon var inte rädd för mina baciller och vi fick prata bort några timmar. Sååå roligt att få ha lite gott om tid att avhandla allt som hänt sen sist. Idag har jag fått sett min älskade lilla Loa en snabbis också. Älskade unge vad han växer. Sju och en halv månad är han nu. Han älskar livet och skrattar precis hela tiden. 

Näää... fram med nässprayen och näsdukarna igen då...

Ha en fin fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe