BRA JOBBAT TROTS ATT MAN ÄR TRÖTT I MÖSSAN IDAG...

oktober 08, 2016



Vi var lyckosamma på stan idag måste jag säga, trots personalfest i går kväll och en envis förkylning/influensa som har intagit min kropp. Något trött idag kan jag erkänna men nu hade vi ju bestämt att vi skulle komma ytterligare ett steg vidare med piffet av lägenheten så det var bara att masa sig iväg. Och ni ser....vi hade lite att släpa hem. 

Ljusstaken "Kulan" från Svenskt Tenn har vi spanat på ett tag så den hämtade vi upp först sen de små ljuslyktorna från Skultuna inköpta på Illum. Tycker att de passar väldigt bra tillsammans där på spisen. Korgen kommer också från Illum och den är i rätt storlek och funkar bra som vedkorg. Det är ju dags att tända brasa nu när hösten kommit men just i kväll är det lite för varmt här hemma för det. Vred visst på elementen lite för mycket innan vi gick ut på stan...hmm...

Nu längtar vi som bara den efter möblerna vi beställde från Stalands. Skall bli så skönt när de kommer så att vi kan få lite mer ordning här i vardagsrummet.




I morgon får det bli en tur till IKEA för att fixa ett skåp till badrummet och lite annat smått och gott. Och sen ska jag lata mig så att jag blir frisk från den här trista infektionen.

Ha en skön lördagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe