VÅRKÄNSLOR I GNISVÄRD...

februari 07, 2016



Idag kom det... det där härliga vårljuset som jag älskar. Lite soldisigt på det där speciella sättet som man bara kan uppleva på våren. Nu är det ännu ett bra tag kvar tills våren kommer på riktigt men idag fick vi i alla fall en liten "sneak peak" på hur det kommer att bli och jag får nöja mig med det så länge.

Vi har precis kommit hem efter en liten tur ut till Tofta och Gnisvärd. Vi tittade till stugorna och jag  passade på att ta en liten promenad runt hamnen. Snart kommer det att vimla av semesterfirare här nere men idag var det relativt lugnt även om jag såg åtminstone en familj som hade utflyktsmys vid midsommarplatsen. 

 


Nu väntar ett par jobbdagar här hemma innan det är dags för en tripp till Oslo. Jag stannar sen kvar i Stockholm på tillbakavägen och möter upp P. Det skall bli mysigt med några dagar i storstaden. Vi har inget speciellt planerat men det brukar inte vara några större problem med att fylla dagar och kvällar när man är där om man säger så. Jacob och Linda reser till Malaysia idag men Johannes är på hemmaplan så vi hoppas på att få umgås en del med honom i alla fall.

Ha en fortsatt härlig söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe