EN VACKER MORGON...

maj 14, 2014



Vissa morgnar är vackrare än andra och den här morgonen var just en sån där morgon då jag inte ville gå in. Jag försökte gå så sakta jag bara kunde för att få dra ut på det härliga så länge som möjligt. Ja ni ser ju själva… vem vill gå in när det ser ut så här på väg till jobbet? Vilken kontrast mot i går...






Vid Kallis såg det nästan ut som att man kunde bada. I helgen skall visst värmen komma och då kommer den här bryggan att vara full med vinterbleka människor som vill få lite sol på kroppen. Jösses vad jag gillar senvåren/försommaren.

Idag har det varit fullt med jobb och därefter har vi fixat en del ärenden inför fredagen. Det kommer att bli en enkel och anspråkslös tillställning för man måste ju inte alltid slå på stort med 3-rätters middagar och finvin på flaska. Det viktigaste är ju att få träffas och umgås men det blir ju alltid lite pyssel ändå.

Nu skall jag stupa i säng. Är så himla trött.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe