HÖGA FÖRVÄNTNINGAR...

september 18, 2013



De här ser jag så mycket fram emot att läsa! Fredrik Backmans förra bok "En man som heter Ove" var ju galet rolig och Schibbye och Perssons bok har jag hört så mycket gott om så jag har höga förväntningar. Jag kanske skall sänka ribban liiiiite så att jag inte blir besviken.

Jag brukar vilja ha en eller ibland två böcker igång samtidigt, förutsatt att det är helt olika typer av böcker förstås, som de jag köpte idag. Något som jag blivit bättre på är att droppa en bok om jag har svårt att komma in i den. Tidigare plöjde jag igenom mina böcker oavsett om de var bra eller inte. Nu skulle det aldrig fall mig in att slösa bort tid på en ointressant bok.

Jösses vad snabbt den här veckan gick. Redan torsdag i morgon. Den här veckan har hittills mest bestått  av jobb och hemmafix. Vi får passa på att göra allt sådant där som man måste den här veckan för nästa vecka kommer det inte bli så mycket hemmafix. Då skall vi njuta av Hamburg! Ser så mycket fram emot att få komma dit igen.

Nu skall jag börja på en av mina nya böcker. Jag tror att det får bli ole dole doff!

KRAM!




You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe